close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך עורך דין תאונות קשות יסייע לכם לקבל פיצויים?

מערכת שורשכב חשוון, תשפג16/11/2022

אם עברת תאונת דרכים קשה, וסובלים פציעות או נזק פיזי או נפשי, מומלץ לפנות את משרד עורך דין של קובי שפירא בעל הניסיון וההכשרה

תגיות:
צילום: freepik

תאונות דרכים נפוצות למדי בישראל. חלקם אף מאמינים כי מדובר ב"מגיפה של המדינה" של ממש. כל יום אנו רואים במו עינינו ובערוצי החדשות דיווחים על תאונות בכבישים. מדובר בהתנגשויות של שתי מכוניות, והתנגשות של מכונית עם חפץ נייח, ותאונות שבהן מעורבים הולכי רגל, רוכבי אופניים, קטנועים ועוד. עורך דין תאונות קשות יסייע ללקוחותיו בתקופה קשה בחייהם. כמעט בכל כבישי הארץ אנו רואים מדי יום תאונות קשות. אירועים שיש להם השלכות חמורות מאוד. בגלל הנזק הפיזי והנפשי שנגרם - החוק הישראלי קבע את החוקים לפיהם יתאפשר פיצוי בגין פגיעות אלו.

עורך דין תאונות קשות-שירות

צילום: freepik
מקצועי ויעיל
עצוב לומר זאת, אך אחד המקומות המסוכנים ביותר הוא כבישי ישראל. ואכן, כאשר לומדים נהיגה, המורה מלמד אותנו כיצד להתנהג כראוי כאשר מכוניות אחרות נוסעות סביבנו. עם זאת, המציאות בשטח מציגה בפנינו עובדות מורכבות מאוד. במילים אחרות, אין יום שבו לא שומעים על תאונת דרכים, בהם מעורבים רכבים ואופנועים. בהתאם לכך, אם הייתם עדים או הייתם מעורבים בתאונה, מומלץ לפנות אל עורך דין תאונות קשות העוסק בתאונות דרכים.

אם למשל הייתם מעורבים בתאונת אופנוע, עורך דין תאונות אופנוע יסייע לכם בהגשת תביעה לגורמים המתאימים. לשם כך, יהיה עליכם להגיש את המסמכים הרלוונטיים במלואם. בהתבסס על היתרי מחלה, הנחיות רופא, הוכחת הוצאות וקבלות - על פי המידע שתמסרו, עורך דין תאונות קשות יכין תלונה, יגיש אותה וייצג אותכם במידת הצורך.

גיבוש תביעת פיצויים לנפגעי תנועה
העצה הטובה והחשובה ביותר היא להמתין עם תביעה, לא למהר להגיש אותה מיד לאחר התאונה. זה נובע מהעובדה שהנזק הפיזי שנגרם עשוי להיות חבוי לתקופה מסוימת לאחר התאונה, או עשוי שלא להופיע מיד, אלא רק לאחר מספר חודשים. עורך דין תאונות קשות ימליץ להמתין עם נוסח הדו"ח הרפואי, כי הפיצוי הכספי תלוי במידת הנזק שנגרם. ולפיכך כדאי לעבור בדיקה מלאה על מנת לא לפספס דבר בדוח הרפואי הסופי, אשר חייב להוכיח באופן משכנע את הקשר בין מצבכם הרפואי הנוכחי לבין הפגיעה שאירעה כתוצאה מתאונה.

חברות הביטוח הן הבעיה הקשה ביותר איתה מתמודדים נפגעי תנועה. לכן מומלץ, על מנת לא לעשות טעויות שאז יהיה קשה עד בלתי אפשרי לתקן, להפקיד את התיק בידי עורך דין תאונות מנוסה. עורך הדין לתאונות הוא זה אשר יוכל לקבוע את סגנון התקשורת הנכון מול חברת הביטוח, אשר יבטיח שתקבלו תשלומי פיצויים בסכום המגיע לכם על פי חוק. צריך לזכור שחברות הביטוח מונעות משיקולים כלכליים: המטרה שלהן, כמו המטרה של כל חברה, היא להרוויח. לא פעם קורה שנפגעי תאונה מסכימים לשיחה עם סוכן מטעם חברת הביטוח. אבל תפקידו של חוקר כזה הוא לברר את המצב ולחלץ את כמות המידע המקסימלית שיכולה לפעול לטובת חברת הביטוח לכן זכרו זאת והיזהרו:

  • אל תשתפו מידע אישי עם זרים
  • הורו לבני משפחתכם לא לשתף פעולה עם החוקרים גם.

חברת הביטוח עשויה גם לנסות לשכנע את השופטים שהנזק שנגרם לנפגעים קטן בהרבה ממה שהוא באמת. אז אם עברת תאונת דרכים קשה, וסובלים פציעות או נזק פיזי או נפשי, מומלץ לפנות את משרד עורך דין של קובי שפירא בעל הניסיון וההכשרה המתאימים ביותר, שיוכלו לעזור לכם להגיש את התביעה שלכם באופן מקצועי ולעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה